loading...
بازی ورزش سرگرمی
علی باقریان بازدید : 100 شنبه 20 خرداد 1391 نظرات (0)

تيم واليبال صربستان با عبور از ايران المپيکي شد

 

تيم ملي واليبال ايران در مهمترين بازي رقابت‌هاي انتخابي المپيک با نتيجه 3 بر صفر مغلوب صربستان شد تا قهرمان اروپا جواز حضور در المپيک لندن را کسب کند و سرنوشت ايران به روز پاياني و عملکرد ساير تيمها کشيده شد.

علی باقریان بازدید : 123 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (0)

دیدارهای روز چهارم رقابت‌های انتخابی المپیک با مصاف تیم‌های ایران و پورتوریکو آغاز شد. در این مسابقه شاگردان ولاسکو توانستند حریف انتهای جدولی خود را با نتيجه 3 بر يك شکست دهند تا 3 امتیاز را به امتیازات خود اضافه کنند. 

به گزارش «تابناک»، ملي‌پوشان واليبال ايران در چهارمين روز از رقابت ها با نتيجه 3 بر يك پورتوريكو را شكست دادند.
علی باقریان بازدید : 153 سه شنبه 16 خرداد 1391 نظرات (0)

با شکست مقابل استراليا

کار ايران براي المپيکي شدن سخت شد


تيم ملي واليبال ايران در سومين مسابقه خود در رقابت هاي گزينشي المپيک 2012 لندن مقابل استراليا شکست خورد تا کارش براي کسب سهميه اين بازي ها بسيار سخت شود.

علی باقریان بازدید : 145 دوشنبه 01 خرداد 1391 نظرات (0)

يم ملي كشتي فرنگي ايران براي سومين سال متوالي قهرمان جام جهاني كشتي فرنگي شد. جالب این که تيم ايران با كسب سه پيروزى متوالى در برابر تيم هاى جمهورى آذربايجان، بلاروس و روسيه و بدون احتساب امتيازات ديدار پيش رو در برابر تيم بلغارستان راهى ديدار فينال جام جهانى سال ۲۰۱۲ كشتى فرنگى در روسيه شده بود .


به گزارش «تابناک»، حميد سوريان، اميد نوروزي، سعيد عبدولي و طالب نعمت پور چهار پيروزي با ارزش ايران را به دست آوردند. البته مسابقه فينال همچنان در وزن هاي 96 و 120 كيلوگرم ادامه دارد اما پيش از اين دو كشتي، قهرماني ايران مسجل شده است.
علی باقریان بازدید : 127 یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

فينال جام جهاني كشتي آزاد بين ايران و آذربايجان به ميزباني باكو برگزار شد كه تيم ملي ايران با وجود اين كه داوري را هم عليه خود مي ديد، مقابل ميزبان به يك پيروزي با ارزش رسيد و قهرمان جام جهاني شد.

به گزارش تابناک، تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با برتری مقابل کشور میزبان، قهرمان جام جهانی کشتی آزاد لقب گرفت.این نتیجه در حالی رقم خورد که دیدار وزن 120 کیلوگرم باقیمانده است اما با توجه به برتری کشتی‌گیران کشورمان در 4 وزن از 7 وزن قهرمانی تیم ایران پیش از اتمام مسابقات مسجل شد.

 در كشتي اول حسن رحيمي در سه تايم (1-1، 1-0 و 2-0) محمود ماگومداف را شكست داد و ايران را صاحب يك پيروزي با ارزش كرد.

علی باقریان بازدید : 161 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن مشخص کردن عوامل تبانی در هفته پایانی رقابتهای لیگ برتر فوتسال، چند بازیکن تیم فوتسال پرسپولیس را محروم و به جریمه نقدی محکوم کرد. ضمن اینکه در این رای تاکید شده که قهرمانی از تیم گیتی پسند گرفته نخواهد شد.
به گزارش مهر، براساس اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حسین افضلی، سرمربی تیم فوتسال فولادماهان اصفهان و احمدرضا شمس الکتابی، سرپرست این تیم چهار ماه از کلیه فعالیتهای فوتسال و فوتبال محروم شده و هر کدام به پرداخت 80 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

همچنین بازیکنان پرسپولیس به نام‌های امین نورالهی، داود عباسی و سیدنصرالله مومنی به همراه سعید عبدالله وند، کمک مربی این تیم طبق مواد 41 و 43 آیین نامه انضباطی و ماده 69 آیین نامه انضباطی فیفا 18 ماه از فعالیتهای رسمی فوتبال و فوتسال محروم شدند.

علی باقریان بازدید : 131 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

با درخشش وزنه بردان دسته فوق سنگين، عنوان قهرماني تيمي رقابت‌هاي وزنه برداري قهرماني آسيا به ايران رسيد.

به گزارش ايسنا، در ادامه‌ي رقابت‌هاي وزنه برداري قهرماني آسيا در كره جنوبي، بهداد سليمي با كسب سه مدال طلا و سجاد انوشيرواني با يك نقره و دو برنز به كار خود پايان دادند تا ايران بالاتر از كره جنوبي ميزبان و چين عنوان قهرماني را به دست آورد.

علی باقریان بازدید : 138 شنبه 09 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
رقابت دسته 85‌كيلوگرم مسابقات وزنه‌برداري قهرماني آسيا، با درخشش و كسب شش مدال طلا و نقره توسط وزنه‌برداران كشورمان به پايان رسيد.

به نوشته روزنامه شرق ، كيانوش رستمي، قهرمان دنيا در‌سال 2011 و سهراب مرادي نفر چهارم رده‌بندي جهان در‌سال گذشته ميلادي دو وزنه‌بردار تيم ملي ايران بودند كه ديروز در رقابت‌هاي قهرماني آسيا در كره‌جنوبي تنها با يكديگر رقابت كردند تا مدال‌هاي طلا و نقره را بين خود تقسيم كنند.

مرادي با دو مدال طلاي دوضرب و مجموع و يك مدال نقره يك ضرب قهرمان آسيا شد و توانست بعد از 13‌سال ركورد دو ضرب اين دسته 85‌كيلوگرم را كه متعلق به شاهين نصيري‌نيا بود، بزند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان جام ملتهای اروپا
    بهترین خواننده پاپ داخلی
    بهترین بازی کامپوتری
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 248
  • کل نظرات : 58
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 289
  • بازدید ماه : 289
  • بازدید سال : 3,240
  • بازدید کلی : 79,255