loading...
بازی ورزش سرگرمی
علی باقریان بازدید : 126 یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

در شهر توریستی اسکاگن این زیبایی را می توان در سجیه دید، این شمالی ترین شهر دانمارک است، جایی که دریای بالتیک و دریای شمال بهم می پیوندند. دو دریای مختلف با هم یکی نمی شوند و بنابرین این راستا بوجود می آید.


 
علی باقریان بازدید : 122 دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
ساخت این خانه واروونه 8 ماه زمان برده است و طراح آن و بازدید کنندگان معتقدند که بی نظیر ترین خانه وارونه دنیا محسوب می شود چرا که آنقدر طبیعی ساخته شده که گاهی تصور می شود که انها دارند برعکس می بینند!
علی باقریان بازدید : 125 دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 نظرات (1)
در این مطلب قصد داریم تا شما را با تعدادی از ترسناک ترین جانورانی آشنا کنیم که تقریبا مطمئن هستیم تاکنون در مورد آنها نشنیده اید...
 زمانی که در مورد جانوران ترسناک فکر می کنید تصویر کدام جانور به ذهن شما خطور می کند؟ مار و عقرب و یا شاید هم کوسه ماهی که در اعماق دریا است. در این مطلب قصد داریم تا شما را با تعدادی از ترسناک ترین جانورانی آشنا کنیم که تقریبا مطمئن هستیم تاکنون در مورد آنها نشنیده اید.

اژدهای کومودور

علی باقریان بازدید : 241 چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
یک خبرگزاری انگلیسی در گزارشی زیباترین ساختمان ها را لحاظ معماری و نوع ساخت معرفی کرده است.

به گزارش روزگار نو، گرچه به طور قطعی نمیتوان این گزارش را تایید کرد اما بالاخره با پارامترهایی که این خبرگزاری داشته 20 ساختمان زیبای دنیا معرفی شده اند که در این میان یک ساختمان بر مبنای معماری اسلامی است نیز به چشم می خورد.


20 - برج شارد در اندن

علی باقریان بازدید : 153 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
این دره باریك كه در در آریزونا در جنوب غربی آمریكا واقع شده است بیشترین بازدید و عكس را به خود اختصاص داده است. این دره دارای دو قسمت كاملاً مجزای بالایی و پایینی است......
 1. The Wave (مابین Arizona و Utah- آمریکا) 
 

علی باقریان بازدید : 204 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
این روزها فقط میوه های نوبر و قیمت های عجیب و غریبشان برای مردم جلب توجه نمی کند، بلکه حضور و ورود میوه های عجیب و غریب؛ ترکیبی و میوه هایی با اشکال عجیب به چشم مردم می آید.

به گزارش روزگار نو، گرچه پیش تر اخبار و گزارش هایی در خصوص ابتکارات کشوهای خارجی در خصوص تولید میوه های جدید با طعم جدید منتشر شده بود، اما این تغییرات میوه ها با هشدار های پزشکی مواجه شده، چرا که در خصوص سلامت و عوارض مصرف این میوه های دستکاری شده سوالات و ابهاماتی وجود دارد.

علی باقریان بازدید : 415 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

اگر احیاناً سری به یکی از رستورانهای بین المللی در کشورخودمان یا کشورهای ثروثمند جهان بزنید، حتماً گرانترین غذای رستوران یا از لیست زیر است یا اینکه مواد تشکیل دهنده آن یکی از مواردی ‏است که در لیست زیر به عنوان گرانترین مواد خوراکی جهان آمده است و شما می توانید با افتخار بگویید ‏که حداقل چهار مورد از ده مورد غذای گران جهان در ایران پرورش و تولید می شود.

علی باقریان بازدید : 159 دوشنبه 04 اردیبهشت 1391 نظرات (1)
  از مثلث برمودا چه ميدانيد ؟

[تصویر:  71301849460124928669.jpg]

اسرار ناشناخته جهان-مثلث برمودا

مثلث برمودا محلی است وهم‌انگیز که در آن صدها هواپیما و کشتی در هوا و دریا ناپدید شده‌اند. بیش از هزار نفر در این منطقه وحشت گم شده‌اند، بدون اینکه حتی یک جسد یا قطعه پاره‌ای از یک هواپیما یا کشتی مفقود شده ، به جا مانده باشد.



موقعیت مثلث برمودا
مثلث برمودا واقعا یک مثلث نیست، بلکه شباهت بیشتری به یک بیضی (و شاید هم دایره‌ای بزرگ) دارد که در روی بخشی از اقیانوس اطلس در سواحل جنوب شرقی آمریکا واقع است. راس آن نزدیک برمودا و قسمت انحنای آن از سمت پایین فلوریدا گسترش یافته و از پورتوریکو گذشته ، به طرف جنوب و شرق منحرف شده و از میان دریای سارگاسو عبور کرده و دوباره به طرف برمودا برگشته است. طول جغرافیایی در قسمت غرب مثلث برمودا80 درجه است، بر روی خطی که شمال حقیقی و شمال مغناطیسی بر یکدیگر منطبق می‌گردند. در این نقطه هیچ انحرافی در قطب نما محاسبه نمی‌شود.

در غرب اقیانوس اطلس، در آن سوی سواحل جنوب شرقی ایالات متحده ، ناحیه ‌ای وجود دارد که به شکل مثلث است . این ناحیه از برمودا در شمال آغاز می‌شود و تا قسمت جنوبی فلوریدا امتداد می‌یابد ، سپس از سمت شرق با گذشتن از جزایر باهاما و پورتوریکو،به طول جغرافیایی40 درجه به سمت غرب کشیده می‌شود و دوباره به برمودا باز می‌گردد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان جام ملتهای اروپا
    بهترین خواننده پاپ داخلی
    بهترین بازی کامپوتری
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 248
  • کل نظرات : 58
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 277
  • بازدید ماه : 277
  • بازدید سال : 3,228
  • بازدید کلی : 79,243